Att glömma någon man Verkligen älskat, är som att försöka komma ihåg någon man aldrig träffat

Tja peeps!
Hemma idag, fick fever igår på repet, så idag samlar jag krafterna till helgen.
Råkar ju vara så att jag och henke har varit tsm ett halvår på söndag :] ;d
Näe nu har moa varit framme och klottrat på sig själv igen D:
Hörde att Skansholm är ett sjukt fint ställe på sommarn :]
Tänkte dela med mig av de jag lyssnar på mest för tillfället,

Sköna låtar som jag sitter och plinkar på för tillfället

Skriver mest troligt fler inlägg under dagens lopp.
Har väldigt lite att göra vilket tydligt märks.
PEACE!

Kommentarer
Postat av: Emil

Jävligt snyggt klotter!

2011-03-25 @ 17:39:35
Postat av: flickaholmgren.blogg.se

tack!!:D

äru inte å åsele å super dig redlös än? xD

2011-03-25 @ 17:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0