i got life

DAGENS CITAT:

Vi:- Va brun du har blivit.
Lärarn:- ''Jaapp, jag har använt sol utan sol''

DAGENS KLÄDSEL: Slipknot t-shit å jeans

DAGENS SMINK: sko kräm på borste

DAGENS FRISYR: spelar roll, bara utväxten syns

DAGENS HÄNDELSE: Prao på el, mwah

DAGENS(kvällens) PLANER:

 


DAGENS DUMMASTE:

DAGENS SAKNAD:


 

DAGENS DROG:

 

 

 

DAGENS ROLIGASTE: EC1♥

DAGENS FAVORIT: Kevin - KÄVÄÄÄN

DAGENS GODIS:

DAGENS HUMÖR:

DAGENS ORD: ''Fika''

Ordet ''fika'' på el är som att säga ''grattis du har vunnit en miljon''

alla blir galna och springer runt XD


Kommentarer
Postat av: wilma

hej skulle du vilja följa min blogg via blogglovin?

Om du följer min så följer jag din =)



Snälla

2011-04-27 @ 15:29:10
URL: http://wilmajonsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0