Hejdärköttochblåbär...*snörvel*

"När du känner dig ensam,
titta bara på tomrummen mellan dina fingrar
och kom ihåg att det är där mina passar PERFEKT."
"När du känner dig ensam,
titta bara på tomrummen mellan dina fingrar
och kom ihåg att det är där mina passar PERFEKT."
:)

lite bilder från det Storslagna ''Lanet i Skog'' ;pPppPppPp

såg att man låg ute på Vks också för ngra dagar sen ;ppPPppPpp
http://www.vk.se/Article.jsp?article=334591

igår skulle man då försöka sig på att laga mat själv för pärona jobbade.
Gick enligt bilden:
Var tvungen att platta ut köttbullarna för att dom skulle stekas igenom.
De första misstaget ja gjorde var att de fett i en teflån panna, och massa andra tabbar som ja inte är redo att dela med mig av till omvärlden :]
men ack här har ni resultatet;) vart lite nöjd eftersom jag ALDRIG lagar mat utom på hkn där jag jobbar hårt för att slippa ig :P
Förövrigt hade jag feber imorse, sov 4timmar, sitter och snörvlar nu som en gris.
Pappa åkte just till skellefte,
what to do what to do..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0