svårt att veta näru ändå inte säger ngt ....

har inte skrivit på ett tag kns de som
ändå har i genomsnitt 10unika besökare per dag.
venne vad ni tkr men moa goes halleluljah moment :)
sitt utan smink nu, (vet ICKET varför jag skrev de dock), ska pluggiwugga för kemiprove imorrn
sen blire pÅsklÅv<3

en go konversation me erika
moa:-*gör dubbelhake face*
erika:- hahahha gör sådär igen
moa:- *gör det igen*..vaddårå:)?
erika:- jag vill smeka den :D *petar på den*
moa:- *ASG*

orkar inte skriva nåmer.







erika och jag vurte lite törshtig :]


skön depp låt, om man nu sku va de, höhö..

och här har vi min favvo, klämmig och go :) lyssnar allti på den innan skolan börja, happywappy face all day ffs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0