slut på bränsle i moppen atm, så nu skriv ja väl nått som omväxling:)

5 saker som är väldigt Typiskt Mig
1. Jag har Alltid på mig tjocksockar. även på sommarn:D
2. Jag tar tempen minst en gång i veckan, och jag har alltid 'Lite' feber(?)
3. Jag har svårt att uttala vissa saker. nojjmäjeriet tex xd
4. Jag har svårt att skilja på saker som: kam-borste, fluga-mygga, samma-likadan
5. Jag dricker mjölk till allt jag äter. Å då menar ja Allt haha
Stalondagarna idag. For dit me familj, träffade goa människor och såg på skoter/cykel tävling xd
Justja, Emil vann på lotteriet. Och precis innan han vann så stod ja å berätta för honom hur Liten changsen var att just HAN skulle vinna nått av Alla som var där.. men såklart gjorde han de -.-' :D

Drog till villis efter de och drog den pinsamma mopperaggen me rebekka. De vart tråkigt efter ungefär 10min så vi drog till henne och åt kakor iställe(y
HAHAHA hitta den här på mobilen. har glömt hur bra den är med bra bas. blir nostalgisk när ja hör den :']
Peace!

Kommentarer
Postat av: Emil

And what do that tell you? Thats right, IM AWESOME! :D

2010-08-08 @ 14:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0