Bilder från piteådansarochler:

New kid v
The Sounds v
normalaste bilden på mig på denhär kameran^^
dam dam daaam...KENT!!!!♥♥♥
När dom spelade sista låten 747, sprutade de ut vad jag först trodde var löv xD
men som sen visade vara sig pappers svalor med Kents låt texter på.
SÅ SJUKT BRA HAN VAR! Helt underbara Live!!<33
Adept v
Tyvärr var dom inte ens hälften så bra som Kent, men de dög :)
Började dra oss hemmåt när de börja ljusna på himmlen
Helt galen kväll!! Å så HIMLA bra kent var :o
SNYGG var han också:D
Såklart har jag inte lagt upp ALLA bilder. De skulle inte datorn palla :]
Vi såg fler band och åt hela tiden typ. Men ah, ni får nöja er med dom här.
Glömde ta kort på en bajjamajja åt er. Vet att ni ville se en ;)
Imorrn vill den här tjejen fylla 15 förresten.
Vissa säger straff myndig (som att de vore nått bra haha)
Andra säger byxmyndig (pappa blir så sur när ja säger de:D)
Jag säger MOPPE!! (när ja nu klarat de:/)
HAHAHA vet icket varför jag håller i håret xD
Var ju fjortis då. och idag. MEN INT IMORRN. Ägda.
Nästan precis ett år sen ja gjorde den bildn iallafall:)
PEACE!

Kommentarer
Postat av: Emil

Såg du sonic?

2010-08-01 @ 15:56:53
Postat av: Anonym

åååh ge mig kent ♥

2010-08-01 @ 21:31:49
Postat av: Naaaan

ställ en fråga i min frågestund! :D

2010-08-01 @ 23:24:53
URL: http://naaaan.blogg.se/
Postat av: alex

sry att jag inte hann säga grattis igår:O <3 grattis^^

2010-08-03 @ 01:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0