hosta

Första skoldan, Avklarad!
Efter bästa helgen på LÄNGE, var man inte van att stiga upp halv8 och försöka verka intresserad av att börja ett nytt läsår.
De var int en dans på rosor direkt, kan jag säga-.-
Nya schemat sög värre än de förra. Bara att bita ihop i guess:/
Har fått en skit jobbig hosta som ligger å kittlar i halsen också, RAAAAWHR :C
Den här snubben gjorde min kväll. Tänk att så lite kan göra så myche, än fast han bara pratar :)
''And then wont ever ever need to smell my fart....?''xd
å ja lova atte bara e ja som garva åt han för min humor e konstig, men hey,
=MIN BLOGG, MINA VIDS:D:D
PEACE!


Kommentarer
Postat av: alex

duvet, din humor äger<3 jag asgarvar åt typ.. alla hans videos XD förutom emovideon när hans mormor/farmor hade dött:O

2010-08-24 @ 20:44:41
Postat av: Anonym

orka bröstbilder ;S omoget

2010-08-24 @ 21:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0