dance the stress away

Dansgalan var SUPERBRA:D
≈♥Livet är så bra ibland!!♥≈
Alla säger att de blir roligare om man dricker, men jag hade de skitbra utan
fast till skillnad från Dom andra så jag slipper ju baksmällan;)
Fick 2 ascoola armband av 2 schyssta pojkar på dg igår, och dom lyser fortfarande(y
och tack Janike för attu komenterade min blogg. Visste inte att du läste den
Fick lyckoboost för hela kvällen :)
Dansade så mycke att mina magmuskler har gått i pension,
men nå fan vare värte :D:D:D:D:D
Ska försöka uppdatera bättre. Sist var ju de ju en vecka sen :]

Mål jag vill uppnå i 9an:
·Leta band-medlemmar
·Bli bättre på att fota
·Bli bättre på att spela gitarr
·Träna på självkäslan
& må bättre
·Börja på gym
·Bli smart xd haha
·Låta bli att bli kär/skaffa kille:D
Ni får haré bra tills ja skriver igen...
höhö
PEACE!:D

Kommentarer
Postat av: Naaaan

Låter som bra mål tycker jag :D

2010-08-22 @ 15:10:53
URL: http://naaaan.blogg.se/
Postat av: Emil

Äh, baksmälla de eju bara för veklingar! ;)

2010-08-22 @ 18:08:35
Postat av: JANNIKE (y'

Varsegod! Du har ofta ett sorts "budskap" eller mening med dina bilder. Så många utstrålar lycka! De är sånt jag vill se :)

2010-08-22 @ 22:13:32
URL: http://iqe.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja akn va me i ditt band ;D

2010-08-23 @ 19:06:40
Postat av: flickaholmgren

nan: hoppas ja uppnår alla bara :D

emil: baksmälla påminner om hur dåligt de e å drick xd

jannike: GU VA GLA JA BLIR:D tusentack<3

anonym: lämna namn så ja vet vem de e som skriv;)

2010-08-23 @ 22:29:48
Postat av: alex

·Leta band-medlemmar > för dig blir det hur lätt som helst ju:P

·Bli bättre på att fota > måste du bli bättre än du redan är?:P

·Bli bättre på att spela gitarr > träna<3

·Träna på självkäslan & må bättre > Ta en bra lång titt i spegeln och sök djupt inne i dig så ser du tillslut att DU ÄR BÄSTAST VACKRAST SNYGGAST SÖTAST HETAST SEXIGAST GULLIG OCH VÄRD GULD OCH KAN VAD DU VILL!!

·Börja på gym > enkelt:P

·Bli smart xd haha > det är du redan <3 bara för att du är blond och blåögd är du inte dum:P

·Låta bli att bli kär/skaffa kille:D > >:( lycka till XD

2010-08-24 @ 16:01:51
Postat av: anonym

haha nee nästan pinsamt juh ;P

2010-08-24 @ 20:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0